Людинi дається батьками i Богом не тiльки життя один раз, та совiсть. Жить иллюзиями большой грех. Правда о Боинге конец войне на Донбассе . (Нонсенс : ВОРЫ делают в Украине реформы!?)
[ Новые сообщения · Участники · Правила поведения · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Громадська думка хмельничан » Больницы , школы , транспорт и нищета , аферы , поборы » Ярмо ПОБОРОВ , БЕЗДУШИЯ в бюджетных больницах и поликлиниках г. Хмельницкий » ЗЛОЧИН : платная бюджетная медицина против частных клиник (неравная конкуренция и качество лечения)
ЗЛОЧИН : платная бюджетная медицина против частных клиник
АлОстапенкоДата: Вторник, 30.07.2013, 18:37 | Сообщение # 1
Группа: Удаленные





Наверняка многих хмельничан принуждали платить за лечение в бюджетных медицинских учреждениях ,где вся медицинская помощь должна оказываться согласно статьи 49 Конституции Украины БЕСПЛАТНО , что по сути очень сильно препятствует развитию частных клиник в Украине , которые могли бы создать здоровую конкуренцию бюджетным клиникам

Кстати на нашем сайте есть тема : Кому выгодна медицинская реформа в Украине ? (кроме чиновников и депутатов) , где основной вывод в том , что достаточное финансирование не выгодно чиновникам , врачам и депутатам и они этому будут всячески препятствовать т.к. тогда будет трудно зарабатывать на болезнях людей в бюджетных медицинских учреждениях , которые превращены в торговище на крови и боли взрослых и детей



Медицинские чиновники и особо хитрые врачи нам тычут в глаза во время нахождения в бюджетном медицинском учреждении вот этот документ :

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 17 вересня 1996 р. № 1138
Київ

Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров'я та вищих медичних закладах освіти


Только они не случайно ввиду правовой неграмотности населения скрывают от людей , что есть решение Конституционного суда , которое в большей и основной части Перечня услуг

ПЕРЕЛІК
платних послуг, які можуть надаватися в державних та комунальних закладах охорони здоров'я, вищих медичних навчальних закладах та науково-дослідних установах

{Назва Переліку в редакції Постанови КМ № 989 від 11.07.2002}

I. Послуги, що надаються згідно з функціональними повноваженнями державними і комунальними закладами охорони здоров'я

1. Косметологічна допомога, крім тієї, що подається за медичними показаннями.

2. Анонімне обстеження та лікування хворих, заражених хворобами, що передаються статевим шляхом, а також хворих на алкоголізм і наркоманію (крім обстежень на ВІЛ та СНІД).

3. Лікування безпліддя, включаючи хірургічні методи, штучне запліднення та імплантацію ембріона.

4. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров'я дорослого населення.

5. Консультування і лікування осіб з вокальними порушеннями або з метою їх профілактики, подання фоніатричної допомоги.

6. Лікування логоневрозів у дорослих.

7. Операції штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах (методом вакуум-аспірації у разі затримки менструації терміном не більш як на 20 днів) та у стаціонарі (до 12 тижнів вагітності), крім абортів за медичними і соціальними показаннями.

8. Медичні огляди:

для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів);

попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди.

{Абзац третій пункту 8 в редакції Постанови КМ № 862 від 02.09.2005}

9. Протезування в тому числі зубне, слухове та очне.

10. Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз.

11. Стоматологічна допомога, що подається населенню госпрозрахунковими відділеннями, кабінетами закладів охорони здоров'я.

12. Медичне обслуговування закладів відпочинку всіх типів, спортивних змагань, масових культурних та громадських заходів тощо.

13. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів.

14. Медична допомога хворим удома (діагностичне обстеження, процедури, маніпуляції, консультування, догляд), крім осіб, які за станом здоров'я та характером хвороби не можуть відвідувати заклад охорони здоров'я.

15. Перебування у стаціонарі батьків у зв'язку з доглядом за дітьми віком понад 6 років, якщо це не зумовлено станом хворої дитини.

16. Перебування батьків разом з дітьми в дитячих санаторіях та надання їм послуг лікувального, профілактичного та реабілітаційного характеру.

17. Надання санаторно-курортних послуг (реалізація путівок).

18. Проведення профілактичних щеплень особам, які від'їжджають за кордон за викликом, для оздоровлення в зарубіжних лікувальних або санаторних закладах, у туристичні подорожі тощо за власним бажанням або на вимогу сторони, що запрошує.

19. Проведення профілактичних щеплень усім особам, які бажають їх зробити поза схемами календаря профілактичних щеплень в Україні.

20. Діагностика, профілактика та лікування в госпрозрахункових кабінетах народної і нетрадиційної медицини.

21. Медичне обслуговування за договорами із суб'єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України).

22. Медичне обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

23. Обстеження, консультування та лікування хворих із сексуальними розладами, за винятком тих, які є симптомами тяжких психічних розладів.

24. Проведення судово-психіатричної експертизи за межами територіального розподілу.

25. Проведення судово-медичної та судово-психіатричної експертизи у цивільних справах.

26. Надання висновку фахівця з питань судово-медичної та судово-психіатричної експертизи на запити юридичних і фізичних осіб.

27. Проведення судово-медичних досліджень за замовленням іноземних громадян.

28. Реалізація компонентів та препаратів, виготовлених з донорської крові.

29. Видача бланків особистої медичної книжки.

30. Стажування лікарів (провізорів) - інтернів у базових закладах та установах охорони здоров'я, якщо ці лікарі (провізори) - інтерни:

закінчили недержавні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти;

закінчили державні вищі медичні (фармацевтичні) заклади освіти на умовах контракту;

прийняті на роботу в недержавні заклади охорони здоров'я (недержавні фармацевтичні заклади, підприємства);

повторно проходять інтернатуру;

бажають отримати другу спеціальність в інтернатурі.

31. Підготовка і навчання з відповідною видачею сертифіката працівників немедичних спеціальностей (громадян за їх бажанням) практичним навичкам подання невідкладної медичної допомоги.

32. Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби.

33. Проведення у порядку, визначеному МОЗ або уповноваженим ним органом, у лікувально-профілактичних закладах клінічних випробувань лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів, медичної техніки, виробів медичного призначення та медичних технологій.

{Розділ I доповнено пунктом 33 згідно з Постановою КМ № 644 від 28.07.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 33 від 25.01.2012}

{Розділ I в редакції Постанови КМ № 989 від 11.07.2002}



ЗАПРЕЩАЕТ БРАТЬ ПЛАТУ В МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЯХ УКРАИНЫ ЗА МЕДИЦИНСКУЮ ПОМОЩЬ ЧТОБЫ ТАМ КАБМИН НЕ ГОВОРИЛ ОБ НЕДОСТАТОЧНОСТИ СРЕДСТВ В БЮДЖЕТЕ ГОСУДАРСТВА И МЕСТНЫХ БЮДЖЕТАХ


Языком выводов и решения Конституционного суду Украины :

Цитата
Суб’єкт права на конституційне подання вважає, що до Переліку платних послуг фактично включено лікувально-медичну, профілактичну та інші види медичної допомоги, яка відповідно до частини третьої статті 49 Конституції України у таких закладах має надаватися безоплатно, у зв’язку з чим просить Конституційний Суд України визнати Постанову Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року з наступними змінами неконституційною.

2. Конституція України, закріплюючи у статті 49 право кожного на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування, у частині третій цієї статті встановлює, що в державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно.


Цитата
Аналіз Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» свідчить про те, що значна частина перерахованих у цьому Переліку медичних послуг підпадає під поняття «медична допомога», ненадання якої може завдати істотної шкоди здоров’ю хворих. До них відноситься ряд послуг, безпосередньо пов’язаних з лікуванням хворих та профілактикою захворювань, зокрема профілактичні медичні огляди з винесенням висновку про стан здоров’я на прохання громадян (розділ I, пункт 15); зубне, вушне, очне протезування дорослого населення (розділ I, пункт 25); надання всіх видів медичної та лікувально-профілактичної допомоги (крім першої невідкладної) особам, обслуговування яких не передбачено даним закладом (розділ I, пункт 37); надання додаткової медичної інформації на прохання громадян (довідки, виписки з історії хвороби) (розділ II, пункт 3) та інші.


Цитата
І лише незначна частина положень із зазначеного Переліку може розглядатися як послуги, надання яких безоплатно в державних закладах охорони здоров’я не може брати на себе держава. До них слід віднести медичний огляд осіб для отримання посвідчення водія транспортних засобів (розділ I, пункт 24, підпункт «а»); для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, за винятком військовослужбовців і посадових осіб, носіння зброї яких передбачено законодавством (розділ I, пункт 24, підпункт «б»); для отримання відповідних документів на виїзд громадян за кордон за викликом родичів, що проживають у зарубіжних країнах, оздоровлення в зарубіжних лікувальних або санаторних закладах за власним бажанням, а також у службові відрядження, за винятком державних службовців, робота яких пов’язана з такими виїздами і які мають відповідні медичні документи (розділ I, пункт 24, підпункт «г»).

Розділ III Переліку стосується не стільки медичної допомоги, скільки послуг, що можуть надаватися в державних вищих медичних (фармацевтичних) закладах освіти (закладах післядипломної освіти), тому не має прямого відношення до статті 49 Конституції України і, отже, виходить за рамки конституційного подання.


Цитата
Тому Конституційний Суд України вважає, що вихід з критичної ситуації, яка склалася з бюджетним фінансуванням охорони здоров’я, не в запровадженні практично необмеженого переліку платних медичних послуг, а в зміні відповідно до названих положень Конституції України концептуальних підходів до розв’язання проблем, пов’язаних із забезпеченням конституційного права на медичну допомогу, — розробці, затвердженні та впровадженні відповідних загальнодержавних програм, в яких був би чітко визначений гарантований державою (у тому числі державним фінансуванням) обсяг безоплатної медичної допомоги всім громадянам у державних і комунальних закладах охорони здоров’я, запровадженні медичного страхування та ін.

Викладене дає підстави Конституційному Суду України визнати розділ I та розділ II Переліку платних послуг, які можуть надаватися в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти, такими, що не відповідають Конституції України.

Цитата

3. Суперечить статті 49 Конституції України також положення абзацу другого пункту 1 оспорюваної Постанови Кабінету Міністрів України, яким дозволено лікувально- та санітарно-профілактичним закладам приймати від хворих плату за надані їм інші медичні послуги як внесення добровільної компенсації.

Не виключаючи можливості і доцільності добровільних пожертвувань на охорону здоров’я, Конституційний Суд України виходить з того, що благодійна діяльність має здійснюватись у відповідних правових формах і в порядку, передбачених, зокрема, Законом України «Про благодійництво та благодійні організації» ( 531/97-ВР ) від 16 вересня 1997 року.

Положення Постанови щодо внесення добровільної компенсації (до того ж безпосередньо в касу державного закладу охорони здоров’я) на практиці нерідко використовується як підстава для обов’язкової оплати хворими наданої їм медичної допомоги. За інформацією Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства має місце поширення обов’язкової компенсації за лікування на громадян похилого віку, інвалідів і навіть на дітей, яким згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року всі види медичних послуг надаються лікувально- та санітарно-профілактичними закладами безоплатно (абзац третій пункту 1 Постанови).


Продолжение следует
Прикрепления: 3961098.jpg(27Kb)
 
АлОстапенкоДата: Вторник, 30.07.2013, 18:41 | Сообщение # 2
Группа: Удаленные





На основании выше изложенных выводов конституционный суд Украины принял по преступной ПОСТАНОВЕ КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
від 17 вересня 1996 р. № 1138
Київ
Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров'я та вищих медичних закладах освіти
следующее решение и оно как раз восстанавливает права граждан Украины на бесплатную медицинскую помощь во всех бюджетных медицинских учреждениях государства

На основі викладеного та керуючись статтями 147, 150 Конституції України ( 254к/96-ВР ), статтями 51, 61, 63, 70, 73 Закону України «Про Конституційний Суд України», Конституційний Суд України вирішив:

1. Визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), наступні положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» від 17 вересня 1996 р. № 1138:

1.1. положення абзацу першого пункту 1 в частині затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти, передбачених розділом I та розділом II зазначеного Переліку;

1.2. положення абзацу другого пункту 1 щодо дозволу лікувально- та санітарно-профілактичним закладам приймати від хворих плату за надані їм інші медичні послуги як внесення добровільної компенсації;

1.3. положення пункту 2, яким дано доручення Міністерству охорони здоров’я України разом з іншими міністерствами та відомствами, що мають у підпорядкуванні лікувальні заклади, за погодженням з Міністерством фінансів України затвердити порядок надання платних послуг у державних закладах охорони здоров’я і вищих медичних закладах освіти та одержання добровільної компенсації від хворих.

2. Положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти», що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

3. Відповідно до статті 70 Закону України «Про Конституційний Суд України» покласти на Кабінет Міністрів України обов’язок у місячний термін привести Постанову Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1138 із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 1997 р. № 449, у відповідність із статтею 49 Конституції України і цим Рішенням Конституційного Суду України.

4. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим.

Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у «Віснику Конституційного Суду України» та в інших офіційних виданнях України.

КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ


Полностью Решение Конституционного суда по постановлению Кабмина №1138 от 17 сентября 1996 года можно прочитать здесь http://www.apteka.ua/article/106185
 
АлОстапенкоДата: Среда, 31.07.2013, 19:49 | Сообщение # 3
Группа: Удаленные





К очень правильным выводам пришли в России когда говорят ,что платные услуги в бюджетных мед. учреждениях по сути не дают возможности развиваться частной медицине , которая безусловно имеет право на жизнь и в Украине , но не так как в Хмельницком , когда на территории бюджетной областной больницы частный предприниматель и врач этой же больницы Суходоля пристраивает !? к корпусу №7 здание своей частной клиники .

В результате такие Суходоли за счёт бюджета государства и Хмельницкой области получают супер-доходы на свой карман .

В общем предлагаю вниманию взгляд россиян на бюджетную медицину и её влияние на развитие создания частных клиник , которые конечно же нужны как альтернатива получения качественных мед. услуг в государстве , а особенно при запуске страховой медицины , которая очень не выгодна украинским чиновникам и врачам бюджетной медицины привыкшим к поборам , и многие годы :


Нездоровая ситуация
Развитию частных клиник в России мешают платные услуги в государственных медучреждениях


Владимир Путин призвал развивать в России частные клиники. Пока они предоставляют всего 2,2% медицинских услуг.

Президент России Владимир Путин провел заседание президиума Государственного совета «О задачах субъектов Российской Федерации по повышению доступности и качества медицинской помощи». Среди прочего он поднял вопрос развития частной медицины.
«Конечно же, важно развивать и поддерживать частную, платную медицину. Такой подход – в интересах граждан страны, которые должны иметь не только право на выбор медучреждения, но и реальную возможность этого выбора», – сказал президент России. Он констатировал, что на данный момент перспективы развития частной медицины крайне ограничены. «Частных медорганизаций у нас в три раза меньше, чем государственных. Но главное, они, как правило, небольшие, узкопрофильные, а подчас и слабо оснащены. Есть, конечно, и шикарные платные учреждения, но в массе своей они предоставляют всего 2,2% медуслуг», – отметил Путин.
Нездоровая конкуренция

Между тем, как отмечают представители отрасли частной медицины, ее развитие задерживается неравными условиями, в которых находятся частные клиники по отношению к государственным. «Принципиально важно отделять частную медицину и платную, – говорит главный врач санкт-петербургской «КардиоКлиники» Надежда Алексеева. – Частная медицина – это когда все делают самостоятельно, а платная – это предпринимательство с использованием государственной собственности».

Надежда Алексеева напоминает, что давно стало нормальной практикой предоставлять платные услуги в государственных клиниках. И именно это становится проблемой для частной медицины. «Если наше государство заботится о том, чтобы люди получали бесплатную гарантированную медицинскую помощь, платные услуги в государственных учреждениях нужно запретить категорически», – сказала она газете ВЗГЛЯД.

По ее словам, до сих пор нет условий для здоровой конкуренции на рынке медицинских услуг. «Сейчас то, что мы видим – это не рынок. Должны быть равные условия. Посмотрите, несмотря на то, что государственным клиникам направляются бюджетные средства, там же еще и оплачиваются услуги. Ведь частным клиникам приходится бороться с самым настоящим демпингом. По закону это вообще подлежит судебным разбирательствам», – подчеркивает Надежда Алексеева.

Она говорит, что частные клиники назначают цены на свои услуги исходя из рынка. Туда входит аренда помещения, зарплата, коммунальные услуги, кредиты и т. п. Государственные же клиники имеют возможность попросту демпинговать. В процессе участвуют все: и главные врачи, и их замы, и завотделениями, и врачи на местах. Там, где есть платные услуги в госучреждениях, там процветает и черный нал. Всегда можно обойти кассу, и любой сталкивался с тем, что доктор предлагает заплатить меньше рентгенологу, узисту и т. д. Так как платят все поголовно, формируется «очередь» на гарантированную бесплатную помощь, обойти которую можно, только заплатив.
«Ни для кого не секрет, что сегодня в государственных медицинских учреждениях платные услуги являются довеском. И цены на эти услуги зачастую ниже, чем в частных клиниках. Необходимо для создания нормальной конкуренции перевести эти услуги в одно экономическое поле», – говорит председатель Ассоциации частных клиник Петербурга Александр Солонин.

Собственно, эту тему поднял и Путин, потребовав исключить саму возможность замещения бесплатной помощи платной. По его словам, должен быть четкий перечень бесплатных услуг, а также понятные каждому пациенту правила их предоставления. «Неразбериха в этих вопросах ведет к коррупции и поборам, заставляет людей оплачивать услуги, которые по Конституции и по закону являются бесплатными. В итоге подрывается доверие граждан и к системе здравоохранения, да и к власти в целом», – сказал президент. По его словам, 70% обращений за платными услугами происходит из-за того, что люди практически ничего не знают ни о программе госгарантий, ни об условиях предоставления бесплатной медицинской помощи.

«Если государственное учреждение здравоохранения продает очередь и оказывает платные услуги через свои кассы – это грубейшее нарушение. Мы сейчас внесли изменения в законодательство, это будет караться как административное правонарушение и повлечет серьезные штрафы на медучреждение», – отреагировала в среду глава Минздрава Вероника Скворцова (цитата по РИА «Новости»). Но все равно остаются услуги, которые могут оказываться платно. Это медуслуги в сфере косметологии, анонимные услуги, иностранным гражданам и комфортные условия пребывания в медучреждении.

«Если считать все финансирование здравоохранения, то оно делится на две части. Одна часть – это нужно построить, оборудовать, платить зарплату и так далее. А вторая часть – это оплата услуг. Частная медицина говорит: нам первой части не надо, мы сами все сделаем. Нам нужна только оплата услуг», – говорит Надежда Алексеева...

http://vz.ru/top/
 
АлОстапенкоДата: Понедельник, 26.08.2013, 09:31 | Сообщение # 4
Группа: Удаленные





Вот ещё один закон на уничтожение остатков бесплатной медицины в Украине и очередной раз власть вытерла ноги об статью Конституции самой лучшей в мире, разгромив остатки бесплатных служб сколрой помощи городах и районах страны и видимо такая медицина нужна от украинских чиновников в Евросоюзе .

Так уже поступили в конце 2012 года мэрия с депутатами горсовета Хмельницкого упразднив в городской службе скорой помощи т.н. 25 бригаду , которая занималась в городе перевозкой трупов и теперь этим занимается кому не лень т.е. и общественный транспорт , продуктовые машины и это они делают без контрольно , без соответствующей подготовки , без специальной дезинфицирующей обработки :

Конституция Украины
Статья 49. Каждый имеет право на охрану здоровья, медицинскую помощь и медицинское страхование.


Охрана здоровья обеспечивается государственным финансированием соответствующих социально-экономических, медико-санитарных и оздоровительно-профилактических программ.

Государство создает условия для эффективного и доступного для всех граждан медицинского обслуживания. В государственных и коммунальных учреждениях здравоохранения медицинская помощь предоставляется бесплатно; существующая сеть таких учреждений не может быть сокращена. Государство способствует развитию лечебных учреждений всех форм собственности. {Официальное толкование положения части третьей статьи 49 см.. в Решении Конституционного Суда N 10-рп/2002 от 29.05.2002}

Государство заботится о развитии физической культуры и спорта, обеспечивает санитарно-эпидемическое благополучие....

Президент Янукович подтвердил право врачей брать благодарности деньгами

05.07.2013 14:19
Глава государства подписал закон, позволяющий системе, в которую входит и скорая, принимать пожертвования.

Как сообщили в пресс-службе президента, Виктор Янукович подписал закон №333-VII «О внесении изменений в статью 14 Закона Украины “Об экстренной медицинской помощи”».

Закон был принят Верховной Радой 18 июня и разрешает системе экстренной медицинской помощи принимать добровольные взносы от организаций и физлиц «для развития и улучшения материально-технической базы».

Как сообщали «Комментарии», еще 3 января премьер-министр Украины Николай Азаров поручил в течение месяца исправить ситуацию с организацией центров экстренной медицинской помощи на местах и пригрозил ответственностью чиновникам за пренебрежительное отношение к этой задаче.

http://uazakon.ru/novosti....st-news
 
Громадська думка хмельничан » Больницы , школы , транспорт и нищета , аферы , поборы » Ярмо ПОБОРОВ , БЕЗДУШИЯ в бюджетных больницах и поликлиниках г. Хмельницкий » ЗЛОЧИН : платная бюджетная медицина против частных клиник (неравная конкуренция и качество лечения)
Страница 1 из 11
Поиск: