Людинi дається батьками i Богом не тiльки життя один раз, та совiсть. Жить иллюзиями большой грех. (Нонсенс : ВОРЫ делают в Украине реформы!?)
[ Новые сообщения · Участники · Правила поведения · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Громадська думка хмельничан » Больницы , школы , транспорт и нищета , аферы , поборы » Ярмо ПОБОРОВ , БЕЗДУШИЯ в бюджетных больницах и поликлиниках г. Хмельницкий » Вызывают меня в милицию по жалобе гл.вр. Брындикова (за тему и фотографии здесь об областном онкодиспансере)
Вызывают меня в милицию по жалобе гл.вр. Брындикова
АлОстапенкоДата: Пятница, 31.05.2013, 18:48 | Сообщение # 1
Группа: Удаленные





Меня завтра в 10:30 без повестки приглашают старший участковый Тютик Игорь Владимирович в Хмельницкое управление милиции по улице Пушкина, 15 в кабинет №37 для дачи показаний -объяснений по поводу того , что я фотографировал в бюджетном медицинском учреждении и видимо по поводу моего интереса по расходованию бюджетных средств руководством областного онкологического диспансера ,которое уже у порога поликлиники , о вас заботится всеми силами



Потом эти материалы были размещены мной на нашем сайте Горожане Пальмиры Подолья по адресу http://proskurov.ucoz.ua/forum/85-344-1

Видимо у руководство Хмельницкого областного онкологического диспансера своё видение того какие права граждане Украины имеют согласно Конституции и законодательства , а именно :

ЗАКОНОДАВСТВО
ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ:

1) Закон України від 13.01.2011 № 2939-VІ "Про доступ до публічної інформації";

2) Указ Президента України від 05.05.2011 № 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації";

3) Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади";

4) Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію";

Метою Закону України "Про доступ до публічної інформації" є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.


а также :

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про звернення громадян

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 47, ст.256 )

{ Вводиться в дію Постановою ВР
N 394/96-ВР від 02.10.96, ВВР, 1996, N 47, ст.257 }

{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 653-XIV ( 653-14 ) від 13.05.99, ВВР, 1999, N 26, ст.219
N 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003, ВВР, 2004, N 13, ст.181
N 2384-IV ( 2384-15 ) від 20.01.2005, ВВР, 2005, N 11, ст.200
N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009, ВВР, 2009, N 36-37, ст.511
N 4054-VI ( 4054-17 ) від 17.11.2011, ВВР, 2012, N 27, ст.276
N 4452-VI ( 4452-17 ) від 23.02.2012, ВВР, 2012, N 50, ст.564
N 5477-VI ( 5477-17 ) від 06.11.2012 }

Цей Закон регулює питання практичної реалізації громадянами
України наданого їм Конституцією України ( 254к/96-ВР ) права
вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно
до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати
недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і
громадських органів. Закон забезпечує громадянам України
можливості для участі в управлінні державними і громадськими
справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади
і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій
незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і
законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Р о з д і л I

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Звернення громадян

Громадяни України мають право звернутися до органів державної
влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності, засобів
масової інформації, посадових осіб відповідно до їх
функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та
пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або
клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних,
політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про
їх порушення.
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і
державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу
Державної кримінально-виконавчої служби України мають право
подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.
{ Частина друга статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на
її території, мають таке ж право на подання звернення, як і
громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними
договорами. .........

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80


PS Непонятно почему Хмельницкая милиция принимает к рассмотрению жалобы от чиновников из бюджетной медицины , которые идут в разрез всего украинского законодательства ?
Прикрепления: 8613090.jpg(56Kb)
 
АлОстапенкоДата: Пятница, 31.05.2013, 20:19 | Сообщение # 2
Группа: Удаленные





Да и как то не по европейски ,когда граждане Украины не могут узнать от медицинских чиновников как расходуются бюджетные средства , которые платят налогоплательщики и в том числе на охрану их здоровья и их родных.

На онкологию в Хмельницкой области в 2012 году согласно документа представленного здесь на сайт областным управлением охраны здоровья хмельницкой области , а четвёртая часть этих средств в детскую областную больницу , попало около 10 миллионов гривен т.е. под управление главного врача онкологического областного диспансера Бриндикова .
В 2013 году из бюджета выделено 9 миллионов 60 гривен , а на детскую онкологию Хмельницкой области выделено 4 миллиона 476 тысяч 40 гривен , о чём более подробно я уже писал по адресу http://proskurov.ucoz.ua/forum/85-344-1 в сообщении № 7 :
Цитата

Кстати о ситуации в Хмельницком областном онкологическом диспансере я писал ещё в феврале : Понедельник, 18.02.2013, 12:12 | Сообщение # 11 в теме Областная больница Хмельницкого -коммерческая пропасть по адресу http://proskurov.ucoz.ua/forum/85-232-1 и положение там только ухудшилось для пациентов , но не для администрации онкодиспансера .

Почему при выделенных из бюджета в 2012 году более 11 миллионов 147 тысяч 10 гривен по государственной программе и комплексных мероприятий программы Онкология и большая часть этой суммы выделена для областного онкологического центра , что подтверждается ответом Хмельницкого областного департамента охраны здоровья на листе №2 , который вы можете увидеть на нашем сайте в теме Бюджетные деньги :куда и сколько? по адресу http://proskurov.ucoz.ua/forum/85-215-1 , о которых в своём ответе главный врач областного онкоцентра Бриндиков Л.Н. почему то скромно умалчивает .

На этот же 2013 год по онкологическим программам Хмельницкой области для взрослых онкологических пациентов выделено из бюджетов 9 миллионов 60 гривен , а для детей с онкологическими и гематологическими заболеваниями в Хмельницкой областной детской больнице выделено 4 миллиона 476 тысяч 40 гривен .

В областном онкологическом диспансере уже не известно что не платно и думаю придут люди , которые там лечились и расскажут подробно об настоящем положении дел в этом бюджетном медицинском заведении


PS А потому мы все хмельничане имеем право знать куда и как тратятся народные деньги , и почему в Хмельницком онкодиспансере ходят разговоры о том , что даже за утку тяжёлому больному и после операции надо платить персоналу 20 гривен , а страшно представить, что платят люди за операции и курсы химио-терапиии и не обналичиваются ли там бюджетные деньги когда пациентов вынуждают под разными предлогами оплачивать лесчение в бюджетном мед.учреждении.

 
АлОстапенкоДата: Пятница, 31.05.2013, 20:33 | Сообщение # 3
Группа: Удаленные





Интересно вызвали ли в милицию , как меня львовского журналиста , который написал материал и выложил фотографии об Львовской областной больнице ?

Вот отрывок из статьи , а полностью она здесь http://zaxid.net/home....1285849

Пацієнти та лікарі


Думки пацієнтів про лікарів значно різняться. Як у будь-якому суспільстві, серед медперсоналу є хороші та погані люди, порядні та не дуже. Одна людина розповіла, що лежала в настільки жахливих умовах, що вимушена була зняти квартиру неподалік від лікарні, а сюди ходити на процедури. Бабця з Перемишлянського району, навпаки, була надзвичайно втішена ліжком, яке можна відрегулювати так, щоб було зручно лежати. Такого вона ще не бачила.

Багато пацієнтів скаржаться, що їх кладуть у палати до відділень, які мають інший профіль лікування. Імовірно, далося в знаки скорочення ліжкового фонду та ущільнення. Неофіційна вартість операцій – від 100 доларів за просту до 3000 за складну. Практично всі ліки доводиться купувати за власні гроші. Виняток становлять чиновники та впливові люди які іноді тут лікуються. Як повідомив мені один з працівників лікарні, вони за ліки не платять.

- У них і так грошей багато, хай би платили, – сказав він, – а так виходить, що в бідних ці ліки забирають, щоб віддати багатим.

Справді, якось неправильно виходить, але сам факт, що «великі» люди погоджуються тут лікуватись, свідчить про все ж таки високий фаховий рівень лікарів.

Для простих смертних, хто хоче лежати в більш-менш нормальних умовах, існують платні палати. Головний лікар сказав, що таких палат не існує, мінімальні кошти платять тільки пацієнти з інших областей, але самі пацієнти кажуть, що домовитись можна. Як і лікарські такси, вартість хороших палат залежать від зовнішнього вигляду та платоспроможності пацієнтів. Для тих, хто виглядає заможно, розцінки зростають.

Лікарі умовно поділені на два табори – старші та молодші. Старші бояться, що їх виженуть на пенсію, молоді обурюються, що через старих не можуть пробитись на хороші посади.

- Колись у нас була медична авіація – вертоліт! Кожного тижня спеціалісти виїжджали в райони консультувати місцевих лікарів. Зараз ніхто нікуди не їздить. Із 18 машин швидкої допомоги половина – не на ходу. Всім комісіям демонструють 6 «нових» машин. А які вони нові, коли були отримані лікарнею п’ять чи шість років тому. А молодь працювати не хоче. Із 10 молодих лікарів половина має уяву про медицину, а справжнім лікарем може бути один. Решта йде у медицину не для того, щоб лікувати, а щоб напхати кишені грошима.

У молодих інша думка:

- Тих старих пеньків вже разом із кріслами треба викидати. Сидять, нічого вже не розуміють, але вступатися не збираються. Хабарі брати доводиться. У молодого спеціаліста зарплата 1100 гривень. За лікарський стаж ще не отримуємо, доплат ніяких. А якщо не будеш брати, то посваришся з іншими. Пацієнти почнуть говорити, що ти хороший, бо не береш, а решта – погані. Коли інші пацієнти про таке чують, то теж перестають платити, виходить, що всі у збитках. Якийсь пацієнт впреться, не дасть на ліки, бо йому держава має ліки давати, а де ми йому ліки візьмемо, якщо їх немає? Та й ті, що є, – не найкращі. Хороші ліки коштують дорого, а за ті гроші, які нам держава перераховує, їх купити неможливо.

Хто винен у такому стані речей? Лікарі нібито не винні, і головний лікар не винен. Обласна влада теж не може виділити більше, ніж має. Ниточки знову тягнуться до Києва і губляться там. Якщо ж зі столиці приїде якась комісія, їй, звичайно ж, не покажуть всього того жахіття, бо ще чого доброго почнуть винного шукати і знайдуть його не у міністерстві, а тут, на місці. Отже, високі гості будуть певні, що все у нас добре, і прохання про додаткове фінансування успішно проігнорують. Якщо ж якісь гроші прийдуть, кожен нечистий на руку щипне від них трохи, і витрати знову ляжуть на плечі пацієнтів. Замкнене коло. Але, якщо порівняти стан Львівської обласної лікарні з станом інших обласних лікарень, то виявиться, що в нас ситуація чи не найгірша! Як же так стається?
 
АлОстапенкоДата: Пятница, 21.06.2013, 18:07 | Сообщение # 4
Группа: Удаленные





Обязан извиниться перед Брындиковым Леонидом Николаевичем и исправить на правильно фамилию в названии темы главного врача Хмельницкого областного онкологического диспансера



http://proskurov.ucoz.ua/forum/85-344-1#1860
Прикрепления: 8238257.jpg(51Kb)
 
Громадська думка хмельничан » Больницы , школы , транспорт и нищета , аферы , поборы » Ярмо ПОБОРОВ , БЕЗДУШИЯ в бюджетных больницах и поликлиниках г. Хмельницкий » Вызывают меня в милицию по жалобе гл.вр. Брындикова (за тему и фотографии здесь об областном онкодиспансере)
Страница 1 из 11
Поиск: